Wdrożenie systemu mobilnego wsparcia sprzedaży
Pulsar Mobile Suite SOCCORO w firmie Nestor
O firmie
Firma Nestor istniej na rynku ponad 13 lat. Od początku firma koncentrowała się na budowie rozległej sieci partnerów. Aktualnie firma oprócz centrali w Grudziądzu posiada oddziały w Olsztynie oraz Gdańsku.
Nestor oferuje pełną gamę surowców dla piekarni, cukierni i lodziarni. Wśród oferowanych produktów są między innymi drożdże, margaryny, dodatki do ciast i lodów, elementy dekoracyjne, ziarna i bakalie, jak i sprzęt niezbędny do produkcji wyrobów.
Sytuacja przed wdrożeniem
Do obsługi rozbudowanej sieci klientów i partnerów firma Nestor dedykowała przedstawicieli handlowych. Zadaniem przedstawicieli handlowych oprócz gromadzenia zamówień jest również pilnowanie rozrachunków z klientami, analiza dokonywanych transakcji, personalizowanie oferty.
Przed rozpoczęciem wdrożenia systemu Soccoro głównymi problemami było:
Rozwiązanie
Firma Pulsar System wdrożyła system Soccoro. Dzięki integracji systemu z oprogramowaniem Comarch CDN XL dane były przekazywane automatycznie pomiędzy urządzeniami PocketPC a centralną bazą danych. Każdy handlowiec mógł dokonywać transakcji handlowych oraz rozliczeń bezpośrednio u klienta. Dzięki technologii GSM po zakończeniu wizyty dokumenty są przesyłane do centrali.
Korzyści
Wdrożenie systemu Soccoro przyniosło wymierne korzyści:
Temat zapytania: | |
Treść:* | |
Imię i nazwisko:* | |
Adres email:* | |
Telefon: | |