PulsarSystem - nagłówek
- Partex

Integracja systemu CDN XL z serwisem internetowym
przy wykorzystaniu Pulsar Mobile Suite Integro w firmie Partex


O firmie

Firma Partex od 60 lat pomaga w rozwiązywaniu problemów właściwego oznakowania przewodów, kabli i komponentów elektrycznych.
Bardzo szeroki zakres produktów oraz błyskotliwe rozwiązania sprawiają, że oznaczniki Partex znajdują zastosowanie nie tylko w branży elektrycznej.
Oznaczniki Partex stosowane są m.in. w sektorze energetycznym, motoryzacyjnym, kolejowym, budynkach użyteczności publicznej, urządzeniach górniczych i wszędzie tam, gdzie przewód, kabel i aparatura mają być trwale oznakowane.

Sytuacja przed wdrożeniem

Firma Partex obsługuje własną sieć klientów na terenie nie tylko Polski ale i innych krajów europejskich. Zamówienia spływały do firmy Partex porzez różne media – fax, email czy telefon. Niestety, często klienci nie posługiwali się prawidłowymi kodami produktów co powodowało utrudnienia i opóźnienia w łańcuchu realizacji zamówień.
Główne wyzwania postawione systemowi to:

  • publikacja cenników w Internecie (w wielu walutach),
  • poprawienie jakości obsługi klientów,
  • automatyzacja procesów zamówień.


Rozwiązanie

Firma Pulsar System zbudowała dedykowany serwis internetowy http://www.oznaczniki.com.pl, który stał się platformą zamówieniową dla klientów. Aplikacja PMS Integro zapewniła automatyczną synchronizację danych pomiędzy systemem ERP a serwisem internetowym. Synchronizowane dane to (kierunek ERP -> WWW):

  • kartoteki i grupy towarowe,
  • cenniki,
  • kursy walut,
  • historia płatności,
  • historia transakcji,
  • historia zamówień,
  • indywidualne upusty kontrahentów.

Kierunek WWW-> ERP:

  • zamówienia sprzedaży

Co więcej, konta użytkowników zostały przeniesione do systemu ERP. Dzięki aplikacji Integro logowanie i rejestracja nowych klientów obywa się bezpośrednio w systemie.
Firma Pulsar System dostarczyła również aplikację, której zadaniem jest automatyczne wprowadzanie dokumentów do systemu sprzedażowego w postaci zamówień.

Moduł Integro został uzupełniony przez system Pulsar CMS. Dzięki temu operatorzy przy wykorzystaniu przeglądarki WWW mają możliwość uzupełniania opisów o zdjęcia, dokumenty PDF czy dodatkowe, rozbudowane opisy.

Korzyści


Budowa serwisu WWW i jego integracja z systemem ERP poprzez moduł Integro zapewniła:

  • przyśpieszenie procedu obsługi klienta – dzięki uniknięciu konieczności przepisywania zamówień,
  • poprawienie jakości obsługi – zamówienia nie są przepisywane ręcznie do systemu, co powoduje uniknięcia pomyłek,
  • zwiększenie dostępności do produktów – dzięki serwisowi WWW klienci mogą dokonywać zamówien całą dobę,
  • udostępnienie aktualnych cenników – klienci mają zawsze aktualną ofertę cenową.

 


Jeżeli chciałbyś uzyskać więcej informacji: zapytaj konsultanta.

Zapytaj konsultanta

Dziękujemy.
Formularz został przesłany.
Nasz konsultant skontaktuje się z Państwem.

Temat zapytania:
Treść:*
Imię i nazwisko:*
Adres email:*
Telefon:
Nie wszystkie wymagane pola zostały wypełnione!
* - Pola obowiązkowe.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Pulsar System, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883). Oświadczam, że zostałem poinformowany, że podanie moich danych ma charakter dobrowolny oraz, że przysługuje mi prawo wglądu do nich, jak również możliwości ich poprawienia.