PulsarSystem - nagłówek
- Nestor

Wdrożenie systemu mobilnego wsparcia sprzedaży

Pulsar Mobile Suite SOCCORO w firmie Nestor


O firmie

Firma Nestor istniej na rynku ponad 13 lat. Od początku firma koncentrowała się na budowie rozległej sieci partnerów. Aktualnie firma oprócz centrali w Grudziądzu posiada oddziały w Olsztynie oraz Gdańsku.
Nestor oferuje pełną gamę surowców dla piekarni, cukierni i lodziarni. Wśród oferowanych produktów są między innymi drożdże, margaryny, dodatki do ciast i lodów, elementy dekoracyjne, ziarna i bakalie, jak i sprzęt niezbędny do produkcji wyrobów.

Sytuacja przed wdrożeniem

Do obsługi rozbudowanej sieci klientów i partnerów firma Nestor dedykowała przedstawicieli handlowych. Zadaniem przedstawicieli handlowych oprócz gromadzenia zamówień jest również pilnowanie rozrachunków z klientami, analiza dokonywanych transakcji, personalizowanie oferty.

Przed rozpoczęciem wdrożenia systemu Soccoro głównymi problemami było:

  • zamówienie klienta spływało do centrali firmy na koniec dnia, co powodowało opóźnienia w realizacji zamówień,
  • przedstawiciel handlowy nie posiadał aktualnych informacji o rozrachunkach kontrahenta,
  • przedstawiciel handlowy nie posiadał raportów sprzedaży dla kontrahentów,
  • przedstawiciel handlowy nie miał aktualnej wiedzy o stanach magazynowych w centrali oraz oddziałach.


Rozwiązanie

Firma Pulsar System wdrożyła system Soccoro. Dzięki integracji systemu z oprogramowaniem Comarch CDN XL dane były przekazywane automatycznie pomiędzy urządzeniami PocketPC a centralną bazą danych. Każdy handlowiec mógł dokonywać transakcji handlowych oraz rozliczeń bezpośrednio u klienta. Dzięki technologii GSM po zakończeniu wizyty dokumenty są przesyłane do centrali.

Korzyści

Wdrożenie systemu Soccoro przyniosło wymierne korzyści:

  • skrócenie czasu realizacji zamówień – magazyn może przygotowywać towar do wysłania bezpośrednio po otrzymaniu zamówienia,
  • poprawienie jakości obsługi – zamówienia nie są przepisywane ręcznie do systemu, co powoduje uniknięcia pomyłek,
  • lepsze dostosowanie oferty do klienta – przedstawiciel handlowy posiada raporty sprzedaży bezpośrednio w systemie Soccoro. Dzieki temu może dostosować ofertę do potrzeb klienta.

Jeżeli chciałbyś uzyskać więcej informacji: zapytaj konsultanta.

Zapytaj konsultanta

Dziękujemy.
Formularz został przesłany.
Nasz konsultant skontaktuje się z Państwem.

Temat zapytania:
Treść:*
Imię i nazwisko:*
Adres email:*
Telefon:
Nie wszystkie wymagane pola zostały wypełnione!
* - Pola obowiązkowe.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Pulsar System, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883). Oświadczam, że zostałem poinformowany, że podanie moich danych ma charakter dobrowolny oraz, że przysługuje mi prawo wglądu do nich, jak również możliwości ich poprawienia.